Hodnotenie obchodu
(Administrátor)
Vážený zákazník,
ďakujeme za vaše hodnotenie a veľmi nás teší, že ste boli s nákupom v našom e-shope Dr.Protect spokojný.
Tešíme sa na Vaše ďalšie objednávky.
Tím Dr.Protect
(Administrátor)
Vážený zákazník,
ďakujeme za vaše hodnotenie a veľmi nás teší, že ste boli s nákupom v našom e-shope Dr.Protect spokojný.
Tešíme sa na Vaše ďalšie objednávky.
Tím Dr.Protect
(Administrátor)
Vážený zákazník,
ďakujeme za vaše hodnotenie a veľmi nás teší, že ste boli s nákupom v našom e-shope Dr.Protect spokojný.
Tešíme sa na Vaše ďalšie objednávky.
Tím Dr.Protect
Po dvanástich dňoch tovar stále nemám...
(Administrátor)
Vážený zákazník,
vážime si každé hodnotenie, ktoré nám poslúži na zlepšenie našich služieb.
V našom mene sa Vám chceme touto cestou ešte raz ospravedlniť za omeškanie našich dodávok spojené s aktuálnou situáciou okolo COVID-19. Ďakujeme za Váš obrovský záujem a mrzí nás, že sme nevedeli načas dodržať náš sľub pre Vás. Naši kolegovia robili maximum. Zdravie každého zákazníka si nesmierne ceníme. Poučili sme sa a prijali sme pre Vás množstvo opatrení na zlepšenie zákazníckeho servisu a objednávky už vybavujeme opäť v normálnom režime.
Ďakujeme.
Tím Dr.Protect
Ústretový prístup
(Administrátor)
Vážený zákazník,
ďakujeme za vaše hodnotenie a veľmi nás teší, že ste boli s nákupom v našom e-shope Dr.Protect spokojný.
Tešíme sa na Vaše ďalšie objednávky.
Tím Dr.Protect
kvoli novorocnym sviatkam tovar trosku zmeskal, ale to sa dalo ocakavat. takze vsetko OK
(Administrátor)
Vážený zákazník,
ďakujeme za vaše hodnotenie a veľmi nás teší, že ste boli s nákupom v našom e-shope Dr.Protect spokojný.
Tešíme sa na Vaše ďalšie objednávky.
Tím Dr.Protect
(Administrátor)
Vážený zákazník,
ďakujeme za vaše hodnotenie a veľmi nás teší, že ste boli s nákupom v našom e-shope Dr.Protect spokojný.
Tešíme sa na Vaše ďalšie objednávky.
Tím Dr.Protect
žiadna komunikácia , telefón nedostupný.
(Administrátor)
Vážený zákazník,
vážime si každé hodnotenie, ktoré nám poslúži na zlepšenie našich služieb.
V našom mene sa Vám chceme touto cestou ešte raz ospravedlniť za omeškanie našich dodávok spojené s aktuálnou situáciou okolo COVID-19. Ďakujeme za Váš obrovský záujem a mrzí nás, že sme nevedeli načas dodržať náš sľub pre Vás. Naši kolegovia robili maximum. Zdravie každého zákazníka si nesmierne ceníme. Poučili sme sa a prijali sme pre Vás množstvo opatrení na zlepšenie zákazníckeho servisu a objednávky už vybavujeme opäť v normálnom režime.
Ďakujeme.
Tím Dr.Protect
(Administrátor)
Vážený zákazník,
vážime si každé hodnotenie, ktoré nám poslúži na zlepšenie našich služieb.
V našom mene sa Vám chceme touto cestou ešte raz ospravedlniť za omeškanie našich dodávok spojené s aktuálnou situáciou okolo COVID-19. Ďakujeme za Váš obrovský záujem a mrzí nás, že sme nevedeli načas dodržať náš sľub pre Vás. Naši kolegovia robili maximum. Zdravie každého zákazníka si nesmierne ceníme. Poučili sme sa a prijali sme pre Vás množstvo opatrení na zlepšenie zákazníckeho servisu a objednávky už vybavujeme opäť v normálnom režime.
Ďakujeme.
Tím Dr.Protect
(Administrátor)
Vážená pani Zuzana Kovácsová,
vážime si každé hodnotenie, ktoré nám poslúži na zlepšenie našich služieb.
V našom mene sa Vám chceme touto cestou ešte raz ospravedlniť za omeškanie našich dodávok spojené s aktuálnou situáciou okolo COVID-19. Ďakujeme za Váš obrovský záujem a mrzí nás, že sme nevedeli načas dodržať náš sľub pre Vás. Naši kolegovia robili maximum. Zdravie každého zákazníka si nesmierne ceníme. Poučili sme sa a prijali sme pre Vás množstvo opatrení na zlepšenie zákazníckeho servisu a objednávky už vybavujeme opäť v normálnom režime.
Všetky prípadné nedostatky v objednávkach sme bezplatne riešili k spokojnosti zákazníkov.
Ďakujeme.
Tím Dr.Protect
Moja osobná skúsenosť: Dva týždne po platbe čakám a stále nič. Aby som sa dozvedel čo je s objednávkou tak musím napísať firme. Myslím si, že je samozrejmosť, že ak mám objednávku a tovar nemám na sklade, tak kupujúcemu napíšem. Už tu viac nenakúpim.
(Administrátor)
Vážený pán Roman,
vážime si každé hodnotenie, ktoré nám poslúži na zlepšenie našich služieb.
V našom mene sa Vám chceme touto cestou ešte raz ospravedlniť za omeškanie našich dodávok spojené s aktuálnou situáciou okolo COVID-19. Ďakujeme za Váš obrovský záujem a mrzí nás, že sme nevedeli načas dodržať náš sľub pre Vás. Naši kolegovia robili maximum. Zdravie každého zákazníka si nesmierne ceníme. Poučili sme sa a prijali sme pre Vás množstvo opatrení na zlepšenie zákazníckeho servisu a objednávky už vybavujeme opäť v normálnom režime.
Všetky prípadné nedostatky v objednávkach sme bezplatne riešili k spokojnosti zákazníkov.
Ďakujeme.
Tím Dr.Protect
(Administrátor)
Vážená pani Eva,
vážime si každé hodnotenie, ktoré nám poslúži na zlepšenie našich služieb.
V našom mene sa Vám chceme touto cestou ešte raz ospravedlniť za omeškanie našich dodávok spojené s aktuálnou situáciou okolo COVID-19. Ďakujeme za Váš obrovský záujem a mrzí nás, že sme nevedeli načas dodržať náš sľub pre Vás. Naši kolegovia robili maximum. Zdravie každého zákazníka si nesmierne ceníme. Poučili sme sa a prijali sme pre Vás množstvo opatrení na zlepšenie zákazníckeho servisu a objednávky už vybavujeme opäť v normálnom režime.
Ďakujeme.
Tím Dr.Protect
Ja som spokojná. Akurát v niektorých testoch chýbal roztok
(Administrátor)
Vážená zákazníčka,
ďakujeme za vaše hodnotenie a veľmi nás teší, že ste boli s nákupom v našom e-shope Dr.Protect spokojná.
Tešíme sa na Vaše ďalšie objednávky.
Tím Dr.Protect
Trvalo to dlhšie ale nakoniec prišla mala som tam chybný tovar ktorý mi vymenili tak že to ok
(Administrátor)
Vážená pani Gabika,
ďakujeme za vaše hodnotenie a veľmi nás teší, že ste boli s nákupom v našom e-shope Dr.Protect spokojná.
Tešíme sa na Vaše ďalšie objednávky.
Tím Dr.Protect
vsetko OKI...skvelý sortiment..odporucam...Lubica
(Administrátor)
Vážená pani Ľubica,
ďakujeme za vaše hodnotenie a veľmi nás teší, že ste boli s nákupom v našom e-shope Dr.Protect spokojná.
Tešíme sa na Vaše ďalšie objednávky.
Tím Dr.Protect
tovar slubili odoslat 4.1 a dnes je 8.1 a stale tovar nemam...
(Administrátor)
Vážený zákazník,
vážime si každé hodnotenie, ktoré nám poslúži na zlepšenie našich služieb.
V našom mene sa Vám chceme touto cestou ešte raz ospravedlniť za omeškanie našich dodávok spojené s aktuálnou situáciou okolo COVID-19. Ďakujeme za Váš obrovský záujem a mrzí nás, že sme nevedeli načas dodržať náš sľub pre Vás. Naši kolegovia robili maximum. Zdravie každého zákazníka si nesmierne ceníme. Poučili sme sa a prijali sme pre Vás množstvo opatrení na zlepšenie zákazníckeho servisu a objednávky už vybavujeme opäť v normálnom režime.
Ďakujeme.
Tím Dr.Protect
(Administrátor)
Dobrý deň,
ďakujeme za vaše hodnotenie a veľmi nás teší, že ste boli s nákupom v našom e-shope Dr.Protect spokojný.
Tešíme sa na Vaše ďalšie objednávky.
Tím Dr.Protect
(Administrátor)
Dobrý deň,
ďakujeme za vaše hodnotenie a veľmi nás teší, že ste boli s nákupom v našom e-shope Dr.Protect spokojná.
Tešíme sa na Vaše ďalšie objednávky.
Tím Dr.Protect
(Administrátor)
Dobrý deň,
ďakujeme za vaše hodnotenie a veľmi nás teší, že ste boli s nákupom v našom e-shope Dr.Protect spokojný.
Tešíme sa na Vaše ďalšie objednávky.
Tím Dr.Protect
zadala som objednavku pred 2 tyzdnami, do dnesneho dna ziadna odpoved
(Administrátor)
Dobrý deň,
vážime si každé hodnotenie, ktoré nám poslúži na zlepšenie našich služieb.
Zákazníkom ponúkame aj možnosť osobného odberu na našej pobočke. Vaša objednávka bola vytvorená na osobný odber, ktorý doteraz nebol vyzdvihnutý. Osobný odber alebo rozvoz kuriérom v Košiciach je možný už v deň objednania každý pracovný deň od 10:00 do 18:00.
Náš zákaznícky tím je dostupný telefonicky, emailom alebo cez naše Facebook stránky, kde sa na nás môžte kedykoľvek obrátiť a naše kolegyne vám ochotne pomôžu.
Tím Dr.Protect